Hvorfor skal du vælge en Husqvarna Automower?

Først og fremmest skal det siges, at der generelt er en række fordele forbundet med at vælge en robotplæneklipper fremfor den konventionelle plæneklipper såsom, at det er meget tidsbesparende, du har altid en flot plæne dig en flot plæne og slipper du for at irritere dine naboer med støj fra den larmende plæneklipper. Det, at du ikke skal bruge tid på at slå din græsplæne, er også ensbetydende med, at du kan bruge tiden på noget, du i højere grad har lyst til.

Fordele ved Husqvarna automower-modeller

Uanset hvilken slags have, du ejer, er det ikke noget problem for den intelligente plæneklipper, der kan klare alt fra smalle passager til forhindringer som højbede, buske eller træer. Alle Husqvarna automower-modellerne har den nyeste teknologi, og man kan ved brug af Husqvarnas app kommunikere med plæneklipperen. Du kan bl.a. starte og stoppe plæneklipperen eller ændre indstillinger og arbejdstider. Derudover er X-line modellerne udstyret med en GPS, hvorfor der ikke skal graves en ledning ned i haven, der ellers skulle sikre, at robotten blev i haven.

Helt konkret kan nogle Husqvarna-modeller slå udfordrende arealer på op til 5000 kvadratmeter, arbejde i regnvejr, genoplades automatisk og klare stejle skråninger – det hele samtidig med, at næsten ikke afgiver støj. Idet den har indbyggede censorer justerer den græsslåningen efter græsvækst, vejrforhold samt de vanskelige arealer, den kører på.

Modeller

Husqvarna robotplæneklipperne findes i flere forskellige prisklasser, hvilket hænger sammen med, at du kan købe den plæneklipper, der passer bedst til din have. Umiddelbart kan den billigste model fås for 5.999 kr., hvor prisen kan variere helt op til 36.999 kr. Den model, du skal vælge, hænger igen sammen med dine behov i forhold til havens størrelse og kompleksitet.

Hvis du gerne vil se de forskellige automower-modeller fra Husqvarna, kan du besøge Jongshøj Maskiner i Slagelse, hvor du kan få kompetent vejledning i forhold til, hvilken model der passer bedst til din have.